Winkelwagen

Kies taal

Bladeren

Wil je praten?

Bel ons op +31 541 299 073

Sociaal

Retourbeleid

Retourbeleid

Retouren

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u een product wilt retourneren. Wij bieden een periode van 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen, waarin u kunt beslissen om het artikel te houden of te retourneren. Als u vragen heeft over het retourproces, helpen wij u graag verder in onze klantenservice.

TERUGKEERPROCES:
Download de RMA pdf via de onderstaande link. Opmerking: Zonder RMA-formulier kunnen wij geen geretourneerde artikelen in behandeling nemen. Je kunt alleen een retourzending starten als je van ons een retourlabel hebt ontvangen. Je dient het RMA-formulier correct in te vullen en per e-mail naar ons op te sturen (support@bunker501.nl). Na goedkeuring ontvangt u van ons een RMA-nummer in combinatie met een retourlabel. De verwerking van retourzendingen en terugbetalingen kan tot 7 dagen in beslag nemen.

RMA-formulier downloaden

Regels voor retourzendingen:
Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het artikel dat u hebt gekocht, kunt u het artikel binnen 14 dagen nadat u het hebt ontvangen aan ons retourneren. Houd er rekening mee dat u aan de volgende voorwaarden moet voldoen om in aanmerking te komen voor het retourneren van het artikel:

  • Het artikel of product is niet gebruikt. Het is toegestaan het artikel in de hand te houden.
  • Het item bevindt zich nog in een nieuwe staat, d.w.z. dat er geen schade aan het item is toegebracht na de aankomst van het item.
  • Het artikel moet voorzien zijn van alle originele labels, stickers en verpakking. (Zoveel als mogelijk is.)
Retouradres:
Kelvinstraat 14a
7575 AS Oldenzaal
Nederland
 

Wanneer de geretourneerde artikelen bij onze klantendienst zijn aangekomen en wanneer de artikelen in goede staat zijn, zoals hierboven beschreven, betalen wij u onmiddellijk de volledige prijs van het artikel terug volgens het tijdstip waarop u het hebt aangekocht. Terugbetalingen vinden plaats via bankoverschrijving, creditcard of Paypal, afhankelijk van de manier waarop je het nu geretourneerde artikel hebt gekocht. U ontvangt een e-mailbericht wanneer uw terugbetalingsticket wordt verwerkt. Voeg altijd het aankoopbewijs of een kopie van het aankoopbewijs bij wanneer u artikelen retourneert. Een notitie die ons helpt uw bestelling te traceren naar uw klantennr. zal het terugbetalingsproces aanzienlijk versnellen!

Alle artikelen die niet volgens de hierboven beschreven methoden worden geretourneerd, zullen wij terugbelasten aan de klant voor de verzend- en administratiekosten.